Voor wie?

Hoe kunnen bedrijven in een wereld van snelle transformatie – waar de verwachtingen van de klant sneller dan ooit veranderen, groeien, evolueren en versnellen – meer doorbraak en winstgevende groei leveren?

 

Voor bedrijven met Transformation mindset

Voor wie is het Transformation Model interessant?

  • Management Diensten
  • Computer Software
  • Marketing, Sales & Reclame
  • (Online) Opleidingen & Trainingen
  • Bouw- & Infrabedrijven
  • Financiële Dienstverlening
  • Automotive
  • (Bedrijfs-) Makelaardij
  • Telecommunicatie

Staat jouw branche er niet bij?

Geen nood! Het Transformation Model leidt bij alle bedrijven die het stapsgewijs toepassen tot succes. Ook wanneer jij je in een geheel andere branche begeeft. Wij nemen dan ook graag de tijd om elkaar te leren kennen en de wensen en de mogelijkheden op elkaar af te stemmen. Wat we wel vragen is dat bereid bent te werken van uit een Transformation Mindset waarbij met regelmaar geanalyseerd en geoptimaliseerd wordt.

Transformation Mindset GLOBAL LEXIS GROUP

Transformation Mindset

De meeste Start-ups bestaan na 5 jaar niet meer. Een cijfer dat we keer op keer terugzien in onderzoeken. Toch is het aantal Start-ups dat nu de markt betreedt groter dan ooit.

De belangrijkste fouten die zij maken zijn:

  • Te veel focussen op het product of de dienst (hun aanbod) in plaats van de behoefte van en de waarde voor de klant
  • Het ontbreken van een effectieve strategie en de integratie ervan in het Business Model zodat het ook schort aan de uitvoerende kant
  • Het linear denken in plaats van circulair waardoor het ontbreekt aan voortdurende herdefiniëring en verdere optimalisatie
  • Het niet reageren op de markt – Het niet anticiperen op opkomende trends naast de bestaande strategie

Ook voor Scale-ups en Grown-up

De factoren die maken of een Start-up succesvol is of niet zijn ook van toepassing op Scale-ups en Grown-ups omdat zij anders alsnog het risico lopen om markt te verliezen of zelf geheel ten onder te gaan.

Van Sustainable naar Disruptive Innovation

In welke groeifase zit jij?

1. Start-up met potentie

Ben je een ondernemer met grote ambities en ben je ervan overtuigd dat succes niet uit kan blijven? Investeer dan bij aanvang in jouw Marketing Strategie.

2. Scale-up laat kansen liggen

Draai je best lekker maar weet je dat je interessante kansen laat liggen doordat je onvoldoende kennis en ervaring hebt van Marketing Automation?

3. Expansie voorbij succesvol

Zie jij jezelf als succesvol maar wordt je geregeld door de realiteit ingehaald en wil je verder optimaliseren en innoveren zodat je meer haalt uit jouw bedrijf?

Automatisering werkt omzet verhogend

Wat is jouw Marketing, Sales & Service Strategie?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings. Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Succes is geen toeval

Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is

Wacht niet tot het te laat is en doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Transformation Model. Met vragen over jouw:

En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.

Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief: