Value Proposition

Hoe creëer je een aanbod dat door jouw klanten echt als waardevol wordt gezien? Hoe help je jouw klanten vooruit? Door jouw bedrijf te organiseren rond de antwoorden op die vragen neemt jouw succes zienderogen toe. Maar hoe doe je dat?

Het Value Proposition Canvas (VPC)

Succes is geen toeval

Professor Clayton M. Christensen van Harvard Business School heeft een groot deel van zijn leven gewijd aan onderzoek naar de belangrijkste succesfactor binnen een organisatie. Hij noemt dit de Jobs to be done. De taken die jouw klant moet uitvoeren om snel en gegarandeerd vooruitgang te boeken. De crux in innovatie is dan ook niet dat je jouw klant beter en beter zou moeten leren kennen. Klanten kopen niet simpelweg producten en diensten. Zij plaatsen hen in dienst van henzelf om een taak uit te voeren. Een onvermijdelijke taak waarvoor zij staan en het is aan jou als onderneming of organisatie om hen hierin te voorzien. De GLOBAL LEXIS GROUP  maakt gebruik van het Value Proposition Canvas (VPC) dat is ontworpen om met elkaar in gesprek te gaan over de waardepropositie en deze in lijn te brengen met de doelstelling van de klant.

  • Tax Management Services
  • Audits & Compilation
  • Financial Projections
  • Bookkeeping
  • Budgeting Analysis
  • Benefits & Pension Plans
  • Accounting Services
  • Retirement Planning
  • IRS Representation
  • Entity Selection
  • Payroll Services
  • Estate Tax Preparation

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Succes is geen toeval

Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is

Wacht niet tot het te laat is en doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Transformation Model. Met vragen over jouw:

En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.

Onze nieuwsbrief