De groeiende Scale-up 

Ben jij een Start-up met veel potentie? Wil je de kans op succes vergroten? Vaardigheden ontwikkelen die jou daarbij helpen en een strategisch plan opstellen zodat je gegarandeerd succesvol bent. Gebaseerd op onderzoeken van Harvard Business School.

Inbound Marketing Strategy

Hoe zou het zijn wanneer je meer zicht zou hebben op de wensen en het gedrag van een (potentiële) klant? En daar jouw aanbod op aanpast? 

Meer over Inbound Marketing

Customer Centric Marketing

Wanneer je de waarde voor de klant centraal zet in plaats van het aanbod van jouw bedrijf of organisatie, wordt je aantrekkelijker voor klanten.

Meer over de klant centraal zetten

Heel specifiek: Jobs to be done

Jouw klanten of afnemers staan voor een taak waar ze een oplossing voor zoeken. Door deze centraal te stellen bij het ontwikkelen van het aanbod creer je direct een band.

Meer over waardecreatie

De 7 meest essentiële ondernemersvaardigheden

De kans op succes drastisch vergroten

Vooral in de eerste fasen van het opstarten van een bedrijf, zijn ondernemers verantwoordelijk voor het uitvoeren van een verscheidenheid aan taken – het hoort erbij. Voordat u een boekhoudafdeling, marketingstaf en productontwikkelingsteam hebt, zul je waarschijnlijk een aantal van deze cruciale verantwoordelijkheden moeten beheersen. Door de tijd te nemen om bepaalde vaardigheden te ontwikkelen voordat je jouw bedrijf start, kunt je de kansen op succes drastisch vergroten. Hier is een lijst van enkele van de meest kritische vaardigheden die alle ondernemers moeten hebben:

 

  1. Communicatievaardigheden die je veel zult gebruiken wanneer je werkt met verkopers, investeerders, klanten en verschillende leden van jouw groeiende team
  2. Een Business Model dat jou in staat stelt om zo efficiënt mogelijk naar jouw doelen toe te werken
  3. Vaardigheden op het gebied van timemanagement die van essentieel belang zijn, vooral in het begin, wanneer jij meerdere verantwoordelijkheden hebt
  4. Datagestuurde besluitvorming waardoor je objectieve, meetbare beslissingen kunt nemen over jouw producten, diensten, bedrijf en klanten
  5. Strategisch denken waardoor jij gemakkelijker kansen en bedreigingen kunt ontdekken die jouw bedrijfsbeslissingen sturen
  6. Boekhoudkundige basiskennis die is voordat je een medewerker of team hebt dat zich bezighoudt met het beheer van de financiën van jouw bedrijf
  7. Veerkracht want elke ondernemer wordt geconfronteerd met uitdagingen en moeilijkheden en het vergt veel veerkracht om terug te veren

De grootste succesversnellers

Value Proposition

Door jezelf als bedrijf zo te positioneren dat de waarde voor de klant direct helder is en er altijd een behoefte aan is neem je direct een voorsprong op de concurrent.

Sustainable Innovation

Bedrijven die hun markt al domineren zullen net als de start-ups en scale-ups  blijvend moeten transformeren ondat ze anders uiteindelijk terrein verliezen.

Disruptive Strategy

Wanneer je als bedrijf een plek wilt veroveren in een markt die al gedomineerd wordt door anderen geeft een disruptive strategy jou de mogelijkheid om succesvol te zijn.

Value Proposition

Aenean eu leo quam. Pellesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam.
Curabitur blandit tempus porttitor.

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Sed posuere consectetur est at lobortis.

Business Model

Aenean eu leo quam. Pellesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam.
Curabitur blandit tempus porttitor.

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Sed posuere consectetur est at lobortis.

Marketing Strategie

Aenean eu leo quam. Pellesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam.
Curabitur blandit tempus porttitor.

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Sed posuere consectetur est at lobortis.

MEER ACHTERGROND INFORMATIE

Kennisbank: Up-to-date on Bakker Business Transformation

5 Business Modellen bij Duurzaamheid als Winstgevende Strategie

5 Business Modellen bij Duurzaamheid als Winstgevende Strategie

Met een lange termijn strategie de concurrentie verslaan Ik herinner het mij nog goed. Jaren geleden had ik een klant die duurzamer wilde ondernemen en dat als Purpose wilde opnemen in zijn Business Strategie. Maar hij was niet bereid - om financiele redenen - om daar...

De voordelen van een verbeterde Customer Experience (CX)

De voordelen van een verbeterde Customer Experience (CX)

Leidinggevenden maken nog steeds gebruik van verouderde meetsystemen Bedrijven van allerlei slag hebben zwaar geïnvesteerd in Marketing Tools en Technologieën om hun klanten beter te begrijpen en de voordelen van een superieure Customer Experience (CX) te benutten....

Het tracken van Leads is al snel winstgevend

Het tracken van Leads is al snel winstgevend

Nieuwe leads direct in jouw inbox Is jouw bedrijf toe aan een boost in sales maar heb je moeite met het vinden van nieuwe leads? Een bekend probleem. Het identificeren van geïnteresseerde bedrijven is immers een lastige en tijdrovende klus. Toch moet ieder B2B bedrijf...

Wil je weten of jouw bedrijf wel insteekt op maximaal voordeel voor jouw klanten en dus maximale omzetverhoging?

Doe nu de Value Scan

Succes is geen toeval

Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is

Wacht niet tot blijkt dat succes of verdere groei van jouw bedrijf of organisatie uitblijft maar doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Business Transformation Model. Met vragen over:

En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.

Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:

Share This