Intake Rebranding KWS

KWS is toe aan de Rebranding van het KWS label. Daarvoor hebben we de input van de verschillende BV’s en afdelingen hard nodig. Wanneer je dit leest hebben wij contact met jou gehad om jou hierbij te betrekken. We hebben je gevraagd om de vragenlijst op deze pagina in te vullen. Dat kost maar een half uur van jouw tijd en je krijgt er een waardevolle opvolging voor terug. 

Bakker Business Transformation Logo

De toekomst van KWS – Steeds een stapje dichterbij

Wat fijn dat jij wilt meewerken aan het onderzoek naar de huidige situatie binnen KWS. Het is je vast niet ontgaan dat KWS bezig is met de Rebranding – de herdefiniëring – van de eigen identiteit. Te beginnen met het gebruik van het nieuwe logo. Maar daar stopt het niet. Nee, dat is nog maar het begin. Maar voor het zover horen we graag hoe het binnen jouw organisatie staat met:

  1. De Value Proposition
  2. De Marketing Strategie
  3. De Business Strategie
  4. Het Business Model
  5. De Future Readiness

Wij horen graag wat het succes van jouw organisatie bepaalt. Hoe het jullie nu vergaat. Welke wensen er liggen maar ook waar jullie tegenaan lopen. Waar je ondersteuning bij zou willen en hoe we er gezamelijk voor kunnen zorgen dat KWS ook in de toekomst de marktleider blijft. Bakker Business Transformation heeft een vragenlijst samengesteld welke hier een invulling aan geeft. De gegevens die jij invult worden vertrouwelijk behandeld. 


Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief: