Customer Centric Marketing

Bij de meest succesvolle marketing- en salesinvesteringen staat de klant centraal. Zij vertrouwen op analyses, flexibele processen en een cultuur van testen en leren om meer gepersonaliseerde ervaringen te creëren. Dit vraagt om een transformatie. Om een heldere strategie en top notch Automation.

Bewustwording

Voordat iemand klant wordt moeten we hem in de gelegenheid stellen jou als organisatie en de waarde die jij vertegenwoordigt te ontdekken.

Betrokkenheid

Mensen kopen van mensen. Het opbouwen van relaties met potentiële klanten is dan ook van essentieel belang.

Conversie

Klantgericht te werk gaan betekent ook klanten ondersteunen in hun besluitvorming om klant te worden en conversie te stimuleren.

Van complex naar eenvoud

Marketing: Wanneer je door de bomen het bos niet meer ziet

Voor veel bedrijven en organisaties is Marketing te complex geworden. De technische mogelijkheden nemen met de dag toe en zelfs wanneer je in de juiste middelen investeert blijft succes uit. Dat zit deels in de vele keuzes die we moeten maken om een positie te verwerven in de markt en deels in een gebrek aan afstemming van Marketing met de overige afdelingen binnen de organisatie. Wanneer Marketing een belangrijk onderdeel is bij Product Development, Value Proposition en Business Model implementatie neemt niet alleen het plezier bij de medewerkers maar ook de overtuigingskracht naar klanten toe. Marketing kan eenvoudiger en wordt weer leuk en de resultaten nemen zienderogen toe.

De klant voorop

Hét fundament voor groei

Bedrijven die winnen, praten niet alleen over klantervaring. Ze geven er prioriteit aan, zetten het in de schijnwerpers en transformeren het. Ze maken dingen gemakkelijk: verkopen en marketen op een manier die zowel handig als relevant is voor klanten.

Traditionele benaderingen zijn niet bevorderlijk voor deze naadloze eenvoud, noch voor de groei die erdoor wordt gestimuleerd. Wat nodig is, is een nieuw paradigma: een geïntegreerde eenmaking van Marketing en Sales. Eén die gebruik maakt van een diep inzicht in klanten, experimenten cultiveert, ervaringen personaliseert en zowel leert als snel beweegt.

Wij helpen bedrijven bij het ontwikkelen van de onderliggende menselijke en technische capaciteiten – samen met de juiste processen, rollen en cultuur – die een meer flexibele, datagedreven Marketing- & Salesorganisatie mogelijk maken. De meest succesvolle bedrijven gooien niet zomaar een knop om voor een oplossing. Zij bouwen op een fundament voor groei. Een fundament dat wij helpen creëren.

De Commerciële Accelerator van GLOBAL LEXIS

Meer impact door integratie Marketing, Sales & Service

Een belangrijke uitdaging in Marketing & Sales is het navigeren door een steeds groter wordende reeks keuzes. Om klanten te helpen hun inspanningen te concentreren, zetten onze Marketing- & Salesconsultants innovatieve oplossingen, methodologieën en expertises in. De meeste bedrijven zien Marketing, Sales en Service als op zichzelf staande afdelingen. Maar dit siloperspectief onderschat de wisselwerking tussen deze functies, waardoor het moeilijk is om de werkelijke impact van een initiatief te meten. De Commerciële Accelerator van de GLOBAL LEXIS GROUP beoordeelt alle drie de functies in samenhang om tot effectievere investeringen te komen.

 

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Succes is geen toeval

Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is

Wacht niet tot het te laat is en doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Transformation Model. Met vragen over jouw:

En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.

Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief: