Wij werken 100% klantgericht

Alles wat we doen doen we voor onze klanten en voor de klanten van onze klanten. Van Transformatie tot Innovatie. Altijd de mens centraal.

Bakker Business Transformation Logo

Bel ons

Bedrijven die hun markt al domineren zullen net als de start-ups en scale-ups  blijvend moeten transformeren ondat ze anders uiteindelijk terrein verliezen.

Mail ons

Wanneer je als bedrijf een plek wilt veroveren in een markt die al gedomineerd wordt door anderen geeft een disruptive strategy jou de mogelijkheid om succesvol te zijn.

Volg ons

Door jezelf als bedrijf zo te positioneren dat dat de waarde voor de klant direct helder is en er altijd een behoefte aan is neem je direct een voorsprong op de concurrent.

Succes is geen toeval

Voor een toekomstvaste positie in de markt 

F.A.Q.

Meest gestelde vragen

Ik wil wel next-level gaan maar ben geen innovator

Bakker Business Transformation werkt met bedrijven die voortdurend op zoek zijn naar manieren om de resultaten te verbeteren. We focussen daarom op voortdurende Transformation. Dat kan Innovation zijn maar dat hoeft niet.

Het gaat goed maar verdere groei blijft uit

De kans is groot dat jouw Value Proposition niet optimaal is of dat bepaalde elementen van het Business Model niet goed op elkaar zijn afgestemd. En zo zijn er nog meer elementen die een groot verschil maken. Juist wanneer verdere groei uitblijft is een orienterend gesprek erg interessant.

Business Transformation? Wat levert dat op?

De grootste fout die je als bedrijf of onderneming kunt maken is denken dat het zal blijven zoals het nu is. Dat je éénmalig een strategie uit kunt zetten die succesvol blijft terwijl de wereld om je heen verandert en je langzaam wordt ingehaald door concurrenten en je jouw bestaansrecht verliest. Transformeren is dus een voorwaarde om succesvol te blijven. Daarnaast maakt de technologische ontwikkeling het mogelijk om meer te automatiseren en effectiever te werken. Ook daarmee doe jij jouw voordeel.

Het gaat mij boven mijn pet die moeilijke termen

Juist dan is het goed om een kennismakingsafspraak te maken. Ze staan namelijk voor ontwikkelingen die van invoed zijn op alle bedrijven, altijd en overal. Hoe beter je deze krachten voor je laat werken hoe succesvoller jij zult zijn. Het is sowieso goed om zo nu en dan een expert te laten meekijken. Die frisse wind geeft je veel informatie waar jij mee verder kunt.

Ik ben een starter. Is dit niet te hoog gegrepen?

Die vraag krijgen wij vaker. Nee. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het optuigen van een klantgerichte organisatie waarbij alles draait om de waarde voor de klant én die van de medewerkers. Ook dat werkt omzetverhogend. Wist je dat een goed uitgewerkt Business Model voorzien van een Customer Centric Marketing Strategie minstens zo belangrijk is als een goed aanbod?

Laat van je horen

Wat nou als we samen sneller transformeren dan alleen?


Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief: