Transformation Blogs

Transformeren houdt nooit op. Het is een ongoing process. Juist daarom is het jezelf blijven informeren over de laatste ontwikkelingen belangrijk. Met deze blogs hopen we jou daarbij wat handreikingen te doen.

Succes is geen toeval

Next level Transformation Blogs

Het tracken van Leads is al snel winstgevend

Het tracken van Leads is al snel winstgevend

Nieuwe leads direct in jouw inbox Is jouw bedrijf toe aan een boost in sales maar heb je moeite met het vinden van nieuwe leads? Een bekend probleem. Het identificeren van geïnteresseerde bedrijven is immers een lastige en tijdrovende klus. Toch moet ieder B2B bedrijf...

To do list Post-Corona Value Proposition

To do list Post-Corona Value Proposition

To do list Post-Corona Value Proposition Corona heeft het één en ander veranderd in het strategieveld. Het gedrag van de klant is veranderd. Het aanbod. De prijs. De manier van aanbieden. Houd er rekening mee dat een Value Proposition die het voor de Coronoacrisis ons...

Free lecture: They Ask You Answer Strategy

Free lecture: They Ask You Answer Strategy

Transform into the voice of your customers Did you know that prospects, B2B and B2C, are obsessing over 5 topics when looking into a product/service? In this seminar the first Certified They Ask, You Answer guide in The Netherlands, Danielle Navas-Brandt will lead you...

10 Succesvolle Business Strategieën

10 Succesvolle Business Strategieën

De Wat-vraag als fundament van de Business Strategie Bedrijven en organisaties met een goed uitgewerkte Business Strategie zijn succesvoller. Hierbij draait het om de Wat-vraag. Het helpt hen bij het bepalen van de antwoorden op vragen als: Wat proberen we te bereiken...

Waarom veel Start-ups falen

Waarom veel Start-ups falen

Het geheim achter een succesvolle Start-up, Scale-up & Grown-up Vandaag de dag is het niet ongebruikelijk dat bedrijven die hun markten decennialang hebben gedomineerd, worden overrompeld door nieuwkomers met radicaal nieuwe bedrijfsmodellen. Aan de andere kant...

Marketing 2020: De crisis voorbij

Marketing 2020: De crisis voorbij

VAN CRISIS NAAR HERNIEUWING MICROMARKETINGSTRATEGIE De coronacrisis daagt ons uit onze keuzes te herzien. Dat geldt ook binnen de Marketing. Kwamen we voor de coronacrisis nog weg met een focus op Marketing Communicatie, het meest tot de verbeelding sprekende...

Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:

Share This