Service Automation

Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet

Communicatie

View Details

Optimalisatie

View Details

Kennisbank

View Details

100% Customer Centric

De klant altijd centraal door gebruik van CRM

Om de effectiviteit van de Marketing-inspanningen te vergroten werkt Bakker Business Transformation met een Customer Relationship Management systeem dat alle informatie per klant gestructureerd opslaat in combinatie met een aantal vaste Marketing Tools die daar direct op aansluiten. Zo weet je altijd waar de potentiële klant zich bevindt in de Customer Journey en wat hij nodig heeft om te converteren tot klant. Een process wat bovendien grotendeels geautomatiseerd kan worden zodat jij daar zelf weinig omkijken naar hebt. Het is niet alleen voor bedrijven veel prettiger werken omdat je met minder tools en minder kennis een groter resultaat bereikt maar ook voor de klant. Deze ontvangt content, campagnes en advertenties die veel beter aansluiten bij zijn werkelijke behoeftes. Juist doordat we bij aanvang de Value Proposition maximaal hebben aangescherpt en de marketing uitingen grotendeels maatwerk zijn.

Populaire Service Tools

Help Desk

Besteed minder tijd aan het invoeren van gegevens en meer tijd aan het helpen van klanten. Voeg routing toe aan tickets om een helpdesk te creëren dat de prioriteit geeft aan kritieke problemen.

Kenniscentrum

Help klanten zichzelf te helpen en verminder het aantal supportverzoeken. Zet veelgestelde vragen om in een doorzoekbare bibliotheek van helpartikelen, video’s en documentatie.

Live Chat

Stel klanten in de gelegenheid live contact op te nemen op jouw website en help hen in real time. Stuur hen automatisch door naar de juiste mensen in jouw serviceteam en bouw betere relaties op.

CRM Platform

Werk met een systeem dat jou helpt om klanten te helpen slagen. Volg automatisch klantgegevens en interacties met jouw bedrijf op één centrale locatie die toegankelijk is voor het gehele team.

Rapportage Dashboard

Ontdek bruikbare gegevens om de klantenservice te verbeteren. Markeer de belangrijkste serviceverzoeken met behulp van rapporten en beoordeel de teamprestaties op het dashboard.

Klantgerichte service

Elimineer onnodige handmatige processen zodat jouw team zich kan richten op het oplossen van problemen van klanten. Bied hen de mogelijkheid om gepersonaliseerde ervaringen op te bouwen.

Financial Planning

It’s Never Too Early or Late to Start Saving for the Future

  • Budgeting Analysis
  • Benefits & Pension Plans
  • Accounting Services
  • Retirement Planning

Financial Planning

It’s Never Too Early or Late to Start Saving for the Future

  • Budgeting Analysis
  • Benefits & Pension Plans
  • Accounting Services
  • Retirement Planning

Financial Planning

It’s Never Too Early or Late to Start Saving for the Future

  • Budgeting Analysis
  • Benefits & Pension Plans
  • Accounting Services
  • Retirement Planning
Bakker Business Transformation B2B Growth
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Donec rutrum congue leo eget malesuada.
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Donec rutrum congue leo eget malesuada.
Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie malesuada. Donec rutrum congue leo eget malesuada.