Service Automation
Service Automation verbindt alle klantenservicedata en -kanalen op één CRM platform, zodat dit eenvoudig het klantenbestand kan ondersteunt, behoudt en laat groeien. Het resultaat? Beter Customer Service Management en blije klanten in elke fase van de reis.
Communicatie
Vraag naar de mogelijkheid om de Communicatie met de klant te stroomlijnen en automatiseren >>
Optimalisatie
Ga met ons in gesprek over de mogelijkheid om de Customer Journey te optimaliseren >>
Kennisbank
Biedt klanten de gelegenheid om alle informatie relevant aan jouw dienst of product te vinden >>
Populaire Service Tools
Help Desk
Besteed minder tijd aan het invoeren van gegevens en meer tijd aan het helpen van klanten. Voeg routing toe aan tickets om een helpdesk te creëren dat de prioriteit geeft aan kritieke problemen.
Kenniscentrum
Help klanten zichzelf te helpen en verminder het aantal supportverzoeken. Zet veelgestelde vragen om in een doorzoekbare bibliotheek van helpartikelen, video’s en documentatie.
Live Chat
Stel klanten in de gelegenheid live contact op te nemen op jouw website en help hen in real time. Stuur hen automatisch door naar de juiste mensen in jouw serviceteam en bouw betere relaties op.
CRM Platform
Werk met een systeem dat jou helpt om klanten te helpen slagen. Volg automatisch klantgegevens en interacties met jouw bedrijf op één centrale locatie die toegankelijk is voor het gehele team.
Rapportage Dashboard
Ontdek bruikbare gegevens om de klantenservice te verbeteren. Markeer de belangrijkste serviceverzoeken met behulp van rapporten en beoordeel de teamprestaties op het dashboard.
Klantgerichte service
Elimineer onnodige handmatige processen zodat jouw team zich kan richten op het oplossen van problemen van klanten. Bied hen de mogelijkheid om gepersonaliseerde ervaringen op te bouwen.
100% Customer Centric
De klant altijd centraal door gebruik van CRM
Om de effectiviteit van de Marketing-inspanningen te vergroten werkt Bakker Business Transformation met een Customer Relationship Management systeem dat alle informatie per klant gestructureerd opslaat in combinatie met een aantal vaste Marketing Tools die daar direct op aansluiten. Zo weet je altijd waar de potentiële klant zich bevindt in de Customer Journey en wat hij nodig heeft om te converteren tot klant. Een process wat bovendien grotendeels geautomatiseerd kan worden zodat jij daar zelf weinig omkijken naar hebt. Het is niet alleen voor bedrijven veel prettiger werken omdat je met minder tools en minder kennis een groter resultaat bereikt maar ook voor de klant. Deze ontvangt content, campagnes en advertenties die veel beter aansluiten bij zijn werkelijke behoeftes. Juist doordat we bij aanvang de Value Proposition maximaal hebben aangescherpt en de marketing uitingen grotendeels maatwerk zijn.
Wil je weten of jouw bedrijf wel insteekt op maximaal voordeel voor jouw klanten en dus maximale omzetverhoging?
Succes is geen toeval
Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is
Wacht niet tot blijkt dat succes of verdere groei van jouw bedrijf of organisatie uitblijft maar doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Business Transformation Model. Met vragen over:
- Value Proposition Start-up
- Business Model Transformation
- Strategie bepaling
- Inbound Marketing Strategie
- Sales Organisatie Model
- Customer Service
- CRM & Automation
En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.
Onze nieuwsbrief
Let’s keep in touch
Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Ja, ik wil samen transformeren!
Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:
region: “na1”,
portalId: “8828550”,
formId: “2f8857eb-e49e-4812-ba9d-94047c354f6e”
});
Onze nieuwsbrief
Let’s keep in touch
Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Ja, ik wil samen transformeren!
Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:
hbspt.forms.create({
region: “na1”,
portalId: “8828550”,
formId: “2f8857eb-e49e-4812-ba9d-94047c354f6e”
});