Service Automation

Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet

Communicatie

View Details

Optimalisatie

View Details

Kennisbank

View Details

100% Customer Centric

De klant altijd centraal door gebruik van CRM

Om de effectiviteit van de Marketing-inspanningen te vergroten werkt Bakker Business Transformation met een Customer Relationship Management systeem dat alle informatie per klant gestructureerd opslaat in combinatie met een aantal vaste Marketing Tools die daar direct op aansluiten. Zo weet je altijd waar de potentiële klant zich bevindt in de Customer Journey en wat hij nodig heeft om te converteren tot klant. Een process wat bovendien grotendeels geautomatiseerd kan worden zodat jij daar zelf weinig omkijken naar hebt. Het is niet alleen voor bedrijven veel prettiger werken omdat je met minder tools en minder kennis een groter resultaat bereikt maar ook voor de klant. Deze ontvangt content, campagnes en advertenties die veel beter aansluiten bij zijn werkelijke behoeftes. Juist doordat we bij aanvang de Value Proposition maximaal hebben aangescherpt en de marketing uitingen grotendeels maatwerk zijn.

Populaire Service Tools

Help Desk

Besteed minder tijd aan het invoeren van gegevens en meer tijd aan het helpen van klanten. Voeg routing toe aan tickets om een helpdesk te creëren dat de prioriteit geeft aan kritieke problemen.

Kenniscentrum

Help klanten zichzelf te helpen en verminder het aantal supportverzoeken. Zet veelgestelde vragen om in een doorzoekbare bibliotheek van helpartikelen, video’s en documentatie.

Live Chat

Stel klanten in de gelegenheid live contact op te nemen op jouw website en help hen in real time. Stuur hen automatisch door naar de juiste mensen in jouw serviceteam en bouw betere relaties op.

CRM Platform

Werk met een systeem dat jou helpt om klanten te helpen slagen. Volg automatisch klantgegevens en interacties met jouw bedrijf op één centrale locatie die toegankelijk is voor het gehele team.

Rapportage Dashboard

Ontdek bruikbare gegevens om de klantenservice te verbeteren. Markeer de belangrijkste serviceverzoeken met behulp van rapporten en beoordeel de teamprestaties op het dashboard.

Klantgerichte service

Elimineer onnodige handmatige processen zodat jouw team zich kan richten op het oplossen van problemen van klanten. Bied hen de mogelijkheid om gepersonaliseerde ervaringen op te bouwen.

Wil je weten of jouw bedrijf wel insteekt op maximaal voordeel voor jouw klanten en dus maximale omzetverhoging?

Doe nu de Value Scan

Succes is geen toeval

Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is

Wacht niet tot het te laat is en doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Bakker Business Transformation. Met vragen over jouw:

En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.

Onze nieuwsbrief

Let’s keep in touch

Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil samen transformeren!

Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief: