Sales Automation
Laat Sales niet aan het toeval over. Zorg dat je weet in welke fase van het aankoopproces de klant voor staat en automatiseer de tools die je kunt inzetten om een verkoop te genereren waarbij de behoefte van de klant centraal staat.
Know
Zorg dat je de aandacht hebt van jouw potentiële klant. Door zichtbaar te zijn daar waar zij zich bevinden. Laat hen zien wie jij bent en waarom het de moeite waard is om naar jou te luisteren.
Like
Vergroot de likeability – jouw aantrekkingskracht. Potentiële klanten hebben contact met jouw Brand doormiddel van jouw content en jouw mensen. Het werken aan de relatie staat hier voorop.
Trust
Terwijl jij jouw echt waardevolle inhoud levert ben je niet aan het verkopen maar baant jij de weg om uiteindelijk een product te verkopen dat gerelateerd is aan de inhoud. Je wilt echt vertrouwd worden
100% Customer Centric
De klant altijd centraal door gebruik van CRM
Om de effectiviteit van de Marketing-inspanningen te vergroten werkt Bakker Business Transformation met een Customer Relationship Management systeem (CRM) dat alle informatie per klant gestructureerd opslaat in combinatie met een aantal vaste Marketing Tools die daar direct op aansluiten. Zo weet je altijd waar de potentiële klant zich bevindt in de Customer Journey en wat hij nodig heeft om te converteren tot klant. Een process wat bovendien grotendeels geautomatiseerd kan worden zodat jij daar zelf weinig omkijken naar hebt. Het is niet alleen voor bedrijven veel prettiger werken omdat je met minder tools en minder kennis een groter resultaat bereikt maar ook voor de klant. Deze ontvangt content, campagnes en advertenties die veel beter aansluiten bij zijn werkelijke behoeftes. Juist doordat we bij aanvang de Value Proposition maximaal hebben aangescherpt en de marketing uitingen grotendeels maatwerk zijn.
Populaire Sales Tools
E-Mail Templates
Bespaar tijd door de best presterende verkoop-e-mails om te zetten in sjablonen die je met jouw team kunt delen. Personaliseer ze met gegevens uit het CRM en druk op verzenden.
E-Mail Tracking
Weet op welk moment een lead een e-mail opent, zodat je precies op het juiste moment een follow-up kunt doen en sneller deals kunt sluiten. Geen giswerk meer maar altijd een perfecte timing.
Document Tracking
Stel een bibliotheek samen met nuttige verkoopcontent voor het gehele team, deel documenten rechtstreeks vanuit het CRM, krijg inzage in welke content deals sluiten en weet wat de vervolg stappen zijn.
Conversion Intelligence
Leg automatisch details van elk gesprek vast, zodat je het “waarom” achter de teamprestaties kunt ontdekken. Ontgrendel vervolgens coachingsmogelijkheden met AI-gebaseerde inzichten.
Call Tracking & Recording
Stel prioriteiten voor de verkoopgesprekken, voer en registreer gesprekken rechtstreeks vanuit de browser en log ze automatisch in jouw CRM voor maximale efficiëntie.
Contact Management
Krijg krachtige context over de mensen en bedrijven die je e-mailt, rechtstreeks in jouw CRM, Gmail of Outlook inbox. Tijdens een vervolgcontact heb je altijd voldoende aanknooppunten.
Wil je weten of jouw bedrijf wel insteekt op maximaal voordeel voor jouw klanten en dus maximale omzetverhoging?
Succes is geen toeval
Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is
Wacht niet tot blijkt dat succes of verdere groei van jouw bedrijf of organisatie uitblijft maar doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Business Transformation Model. Met vragen over:
- Value Proposition Start-up
- Business Model Transformation
- Strategie bepaling
- Inbound Marketing Strategie
- Sales Organisatie Model
- Customer Service
- CRM & Automation
En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.
Onze nieuwsbrief
Let’s keep in touch
Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Ja, ik wil samen transformeren!
Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:
hbspt.forms.create({
region: “na1”,
portalId: “8828550”,
formId: “2f8857eb-e49e-4812-ba9d-94047c354f6e”
});