Marketing Automation
Marketing is één van de belangrijkste onderdelen van het Bakker Business Transformation. Zonder klanten, geen business. Door Marketing bovendien te automatiseren wordt het genereren van leads gemakkelijker en succesvoller.
Webdesign
Het Business Transformation Model wordt doorgezet in de Online Marketing Strategie zodat deze een maximaal effect sorteert en verdere omzetstijging niet uit kan blijven. Daar hoort een website bij die doet wat je er van verwacht.
Marketing Automation
Voor veel bedrijven is marketing een blok aan het been. Ze hebben het gevoel dat ze veel ‘moeten’ beheren en doen terwijl het resultaat nota bene vaak uitblijft. Marketing Automation is dan dé oplossing. Het is gemakkelijk en effectief.
Converteren tot klant
De kunst zit hem in het converteren van een lead to klant. Geen eenvoudige taak zolang de klant veel alternatieve oplossingen heeft die hem helpen en marketiguitingen niet haarfijn op zijn behoeften zijn afgestemd.
100% Customer Centric
De klant altijd centraal door gebruik van CRM
Om de effectiviteit van de Marketing-inspanningen te vergroten werkt Bakker Business Transformation met een Customer Relationship Management systeem (CRM) dat alle informatie per klant gestructureerd opslaat in combinatie met een aantal vaste Marketing Tools die daar direct op aansluiten. Zo weet je altijd waar de potentiële klant zich bevindt in de Customer Journey en wat hij nodig heeft om te converteren tot klant. Een process wat bovendien grotendeels geautomatiseerd kan worden zodat jij daar zelf weinig omkijken naar hebt. Het is niet alleen voor bedrijven veel prettiger werken omdat je met minder tools en minder kennis een groter resultaat bereikt maar ook voor de klant. Deze ontvangt content, campagnes en advertenties die veel beter aansluiten bij zijn werkelijke behoeftes. Juist doordat we bij aanvang de Value Proposition maximaal hebben aangescherpt en de marketing uitingen grotendeels maatwerk zijn.
Populaire Marketing Tools
Blogs
Publiceer content waarnaar jouw ideale klant op zoek is en word ontdekt in zoekmachines, sociale media en daarbuiten. Voeg calls-to-action toe die lezers omzetten in klanten.
SEO
Bouw aan jouw zoekautoriteit en laat jouw concurrenten achter je met tools die jou helpen jouw contentstrategie te plannen en de content te optimaliseren terwijl je typt.
Adverteren
Stop met worstelen om de advertentie-uitgaven te rechtvaardigen. Beheer Facebook, Instagram, LinkedIn en Google advertenties op één plek en wat nieuwe klanten oplevert.
Social Media
Laat belangrijke interacties niet langer onopgemerkt voorbijgaan. Monitor en prioriteer conversaties, en publiceer naar sociale netwerken met dezelfde tool die je gebruikt om campagnes te maken.
Video
Vergroot de impact van jouw content door de kracht van video. Host en beheer bestanden rechtstreeks en embed ze gemakkelijk in sociale media, webpagina’s en blog posts.
Live Chat
Maak contact met bezoekers van de website en converteer hen in realtime – wanneer jouw aanbod top of mind is. Gebruik bots om leads te genereren en te kwalificeren en maak van bezoekers klanten.
Wil je weten of jouw bedrijf wel insteekt op maximaal voordeel voor jouw klanten en dus maximale omzetverhoging?
Succes is geen toeval
Doe de Value Scan en steek in op een strategie die future-proof is
Wacht niet tot blijkt dat succes of verdere groei van jouw bedrijf of organisatie uitblijft maar doe nu de Value Scan van Bakker Business Transformation. Gebaseerd op het Business Transformation Model. Met vragen over:
- Value Proposition Start-up
- Business Model Transformation
- Strategie bepaling
- Inbound Marketing Strategie
- Sales Organisatie Model
- Customer Service
- CRM & Automation
En krijg inzichtelijk welke verbeterpunten om aandacht vragen. Hoe zeker je misschien nu ook bent van jouw positie in de markt, verandering is uiteindelijk onvermijdelijk. Door hierop te anticiperen voorkom je het risico om marktaandeel te verliezen en blijft de omzet groeien.
Onze nieuwsbrief
Let’s keep in touch
Word je geraakt door wat je hier op de site leest over Innovatie, Transformatie, Value Proposition, Business Models, Sustainability, Disruption, Marketing, Automation en meer? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Ja, ik wil samen transformeren!
Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief:
hbspt.forms.create({
region: “na1”,
portalId: “8828550”,
formId: “2f8857eb-e49e-4812-ba9d-94047c354f6e”
});